Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 februari 2009

postheadericon Träning

Idag har jag varit ledig.. Gött att vara ledig 3 dagar :) Inte varje vecka man har det så, hehe! Har varit i Bromölla och kollat lite sen även en runda inne i stan, köpte en tröja som jag KANSKE ska ha på lördag, vet inte redigt vad jag tycker om den. Sen skulle jag byta batteri i min klocka inne på Ur och Penn, men det kostade 75 SPÄN, så jag köpte en NY klocka istället för bara 200 kr (lite mellanskillnad) men tänker inte lägga 75 SPÄN på att byta ett batteri, när man kan få en ny klocka för nästan samma pris. Sen nu har jag precis varit och tränat, känner mig väldigt duktig. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, ska laga mat snart när Patrik kommer hem. Han har varit på en introduktionskurs med körskolan, så hoppas han fick reda på en massa bra saker nu:)

Annars i veckan är det jobb varje dag, på fredag fyller KEVIN 3 ÅR så då ska vi på kalas, på lördag ska jag hem till lilla Lina, sen vet jag inte mer, jo att Lena kommer på torsdag som vanligt:)

Har lagt märke till att det är fler än jag vet om som läser min blogg dagligen, mycket trevligt vill jag bara säga:) Fortsätt så...

0 kommentarer: