Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 februari 2009

postheadericon God kväll

Kära läsare, som ni förstår, eller märker så har jag inte tid att blogga längre. Jag jobbar hela tiden och när jag kommer hem är jag så trött... Men jag kommer få en bra lön denna månaden, hehe:)

Jusst nu håller jag på att scanna in bilder på min morbror, som fyllde 50 häromdagen, vi ska fira honom på lördag, och Patrik ska göra en film på honom, som han ska få på lördag... Om vi nu åker dit, för jag jobbar innan och även dagen efter..

Ja.. annars har jag inget nytt att rapportera, Sara har FORTFARANDE inte fått något barn, 5 dagen över idag... Men som jag sagt hela tiden, antingen får hon i morgon, (då det är barnets far som fyller år) eller får hon gå så långt så dem får sätta igång henne, vilket blir i såfall FREDAGEN DEN 13/2, och det vill man ju INTE!!!

I morgon skulle jag igentligen ha varit ledig, men så ringde dem idag och undrade om jag kunde jobba i morgon, och man tänker ju PENGAR, men ångrar mig väldigt mycket, för idag är jag fruktansvärt trött, och när jag kom hem råkade jag snälla lite väl mycket på Patrik, som gjorde att vi blev ovänner, och nu är han siggig som bara den, men det löser sig... Ibland får man lov att vara det med! Så en ledig dag i morgon hade inte varit fel.. men jag hoppas att jag överlever det..

Så denna "veckan" så har man jobbat fem dagar, ledig en, sen jobbar man i sex dagar, ledig två, sen jobbar man i 6 dagar till, så det kommer bli en tuff månad, men jag klarar mig nog, ska ni se:)

Nej nu ska jag fortsätta att scanna in bilder, är en del som ska in på datorn.. men vi hörs en annan dag...

0 kommentarer: