Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 januari 2009

postheadericon Lördag förmiddag

Nu sitter man här och har inget bättre för sig en lördag.. hehe.. Jo det finns massor att göra, men jag ORKAR inte... Igår kväll hade jag en mysig kväll tillsammans med tjejerna på badhuset, trotts den där incidenten med bajs i bubbel poolen, fy fan vad äckligt... Men men... Efter badhuset gick vi och tog en fika på House of Bagels, mycket mysigt café, har aldirg varit där innan... När jag kom hem vid 9 tiden så låg Patrik redan ner bäddad i sängen, han mådde inte alls bra, mådde väldigt illa och så där. låg och snackade en del innan han lyckades somna, då var klockan kvart i 10, hehe... Själv låg man och kollade på film, tills det blev reklam och då lyckades man tyvärr somna, hatar den där jävla reklamen... Idag vaknade Patrik kl 7 då han steg, upp själv gick man inte upp förens vid 10... Märkte att Patrik fått utslag runt ögonen, han ser helt nerknarkad ut, hoppas att det försvinner tills ikväll då vi ska hem till Tonny på födelsedags fest, men jag ska jobba i morgon så det blir ingen utgång för min del, tyvärr, jag som var sååå sugen!

Annars så idag ska jag nog städa lite här hemma, mest plocka undan tror jag... Annars bara ta det lugnt...

0 kommentarer: