Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
05 januari 2009

postheadericon Måndag

Idag är det början på en bra vecka (trodde jag) med mycket ledighet, men dem ringde här innan idag och ska jobba onsdag och kanske torsdag, sen visste jag sen innan att jag ska jobba fredag med. Men det är pengar, o det är alltid välkommet, hehe! Synd bara att jag inte kunde träffa Zarah då, men men det kommer fler dagar...

Annars så idag har jag stigit upp tidigt för att tvätta, nämligen redan kl 7, men jag gick och la mig sen igen, och ställde klockan, hehe. Så SÅ tidigt har jag ju inte varit uppe på min lediga dag. Har då tvättat och även städat här hemma, så det luktar så himelskt gott nu, och det känns väldigt skönt:=) Har bara ett berg av tvättat tvätt som ska in och en massa gamla räkningar som ska in i pärmarna kvar nu, sen är det rent och snyggt här hemma, känner mig väldigt nöjd:)

Senare ikväll nämligen kl 18:00 så ska vi infinna oss hemma hos mina föräldrar för en mycket god middag idag, skönt att slippa laga mat.

Sen i morgon ska vi åka till Väla och sedan besöka Ikea med, ska köpa ett natuksbord till PAtrik och sedan lite tavlor, hmm vad ska vi mer ha där, ja lite ramar och kanske lite blommor. Sedan ska jag naturligt vis besöka Gina Tricot, hoppas dem har mycket rea:) Ska se om jag hittar några snygga skor/stövlar, vill ha ett par nya byxor med.. Men har en hel del, så ska FÖRSÖKA och inte handla så mycket, eller så har man sådan otur så man inte hittar något alls i stället.

Sen på onsdag ska jag då jobba, 7-4. Sen på torsdag (om jag inte ska jobba) så ska jag permanenta mig, ska bli SÅÅÅ skönt. slippa platta håret varje dag, sen trivs jag så bra i det lockiga håret, känner mig "hemma" i det:)

Nej nu ska jag sluta tragga...

0 kommentarer: