Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 januari 2009

postheadericon Godkväll

Nu har precis mina päron gått. Hr bjudit dem på middag idag, sen har pappa lagat vår dator som pajade igår, tack vare pappa.. men så är det. Det var inget som försvann från den, och det var skönt det...

Annars så har jag avrit inne i staden idag, varit inne på banken, bestämde ett möte med en som har hand om vårat konta med Unga Allergiker, men fick avboka det innan idag, för måste jobba på onsdag då jag igentligen skulle på mötete, men men... Annars så blev det lite shopping idag med.. Provade dem stövlarna som jag kollat in länge, men jag kunde tyvärr inte ha dem"djup suck"! Men jag köpte lite annat i stället, jag hittade en snygg kofta på Jc, som det var rea på, sen köpte jag två "brottar-linnen" på Jc med, som kostade 40 kr/st, som jag tänkte ha när jag tränar... Köpte en ny kalender, som jag ska dekorera med scrapbookingen... Kommer nog bli snyggt. köpte även en kalender som vi ska ha här hemma... Köpte ett par nya svarta Jenas på vero Moda, har haft dem innan, men dem sprack för inte så länge sedan... Köpte present till Tonny med som ska ha födelsedagspartaj på lördag:) sen blev dt nog inte mer... Var inne på H&M med, ojj vad dem har byggt om där inne, man kände inte alls igen sig... Och snygga kläder hade dem med, men tyvärr inget som jag kunde ha, då som vanligt...

Efter att jag avrit inne i sta körde jag till Nolato där jag skulle hämta upp våra shabloner som vi ska ha i storarummet, snyggt kommer det att bli.. Sen städad jag lite, och sedan kom päronen... och nu sitter jag här, medans Patrik installerar om alla program på den andra datorn...

I morgon ska jag vara hemma på förmiddagen, för börjar jobba kl 12, ska bara diska och lata mig då, hehe!

Nej nu ska vi nog snart kolla på "Smother" som Tonny rekomenderat, så hoppas dem har rätt:)

0 kommentarer: