Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 januari 2009

postheadericon 2008

Jag hade tänkt göra en liten resumé på hur mitt gågna år sett ut...

Under vintern Jobbade jag som bara den,jobbade,åt och sov konstant i en ett par veckor. Hade pratat med Zandra om att resa utomlands, men jag hade inte råd. Under våren sen så fanns det inte mycket jobb till mig, men jobbade en del på Jazpi i Bromölla, trivdes väldigt bra där, men blev väldigt sena kvällar. Började även lite senare vikariera i Åhus där jag även fick sommarjobb, som jag trivdes utmärkt med. I Juli så åkte vi till Paris där vi firade våran 3 års dag och Patriks 21 års dag. I Augusti fyllde jag 20 år, och det kändes underbart. Tyvärr blev det inte mycket stranden för min del, för man jobbade dem dagarna det var fint väder. Hösten har varit helt kanon, fullt med jobb, och man har trivts väldigt bra. Vi har även flyttat nu i December till en större lägenhet, så man slipper trängas hela tiden. Annars så har det varit en hel del fester med under året som man inte kan glömma. Man har träffat mycket nya människor som vi verkligen har behövt. Så enligt mig har detta varit ett väldigt bra år!!

Jag hoppas att 2009 kommer vara lika bra om inte BÄTTRE!

0 kommentarer: