Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 december 2008

postheadericon God Morgon!

God Morgon gott folk:)

Nu har jag precis tagit mig upp från sängen, men har varit vaken en bra stund, men bara inte orkat ta mig upp, ni vet man ligger och funderar på en massa saker...

Men nu har jag en hel del att ta i tu med här hämma, måste städa undan lite, ligger saker över allt, tänkte renbädda med idag, inte gjort det på VÄLDIGT länge, så det är dags nu.. Sen ska jag in till stan med, tyvärr ingen som kunde följa med idag, så får ta det själv. Måste köpa svarta strumpbyxor tills i morgon, då det blir fest i Viby:) LÄNGTAR! Sen ikväll ska vi åka och handla, vi ska även panta alla jävla burkar som vi har här hemma, både sedan i lördags och sen innan... Man samlar ju på sig en del när man har en sambo som typ bara dricker läsk...

Jaa, så ser min dag ut, jo jag ska köpa en sak till Patrik med idag, kan tyvärr inte skriva vad det är, för han läser kanske.. Men jag uppdaterar nog senare ikväll...

Ha en bra dag!

0 kommentarer: