Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 december 2008

postheadericon julmys och flytt..

Idag har man inte legat på latsidan. Vaknade vid 9 tiden gik upp och förberedde för att tvätta, när jag kom ner i källaren funkade inte tvättmaskinen så fick åka hem med sakerna til mamma. Efter det besiktiade jag om bilen med, den gick igenom:)Gick en runda på stan, hittade en skit snygg klänning, men kostade 500, så det får bli i ett annat liv.. Hittade bananlåder på Kvantum, så köpte några där. Städade i källaren, coh det tog bara lite mer än en timme, gött:) Slängde lite skit från källaren med.Hyresvärden ringde idag med, han hade ett par som ville flytta in så snabbt så möjligt. Så vi bestämde att vi ska lämna denna lägenheten den 15 DECEMBER! Så snälla, alla som har tid får gääärna hjälpa oss me flytten, vi får nycklarna på torsdag eftrmiddag (om besiktningrn går igenom) så i helgen blir det till att flytta. Ni som har låder och vill låna ut, får gärna göra det, måste ha en massa att packa saker i..

Nej nu ska jag mysa lite med mitt hjärta innan det är dag för sängen. Har även hunnit plocka ner allt i stora rummet med ikväll. Så här ligger man inte på latsidan inte...

0 kommentarer: