Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
29 december 2008

postheadericon Yes:)

Ikv'll så har jag varit på bingo med Patriks mamma och syster. Hans mamma vann 10 000 kr, men innan så hade vi bestämt att vi skulle dela, så jag och Sara fick 3300 kr. snacka om gött:) Så i morgon ska jag shoppa, nej ska nog spara en del med.. Vi får se, men är så jävla glad nu!!!!!!!

Annars så idag fick jag rycka in och jobba, tyvärr! Så jag kunde inte följa med tjejerna på stan.. Tyvärr, jag som så gärna ville det, men men!

Men jag fick vara ledig i morgon i stället, men då var det ingen som kunde följa med mig in till stan, så får sticka in en runda själv, men men...

Nu ska jag gå och lägga mig.. hörs i morgon!
God Natt!

0 kommentarer: