Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
18 december 2008

postheadericon ipod

Haha fan vad låt man är sitter i soffan ö surfar på patriks iPod. Orkar inte gå in på datorn. Sumerera min lediga dag med jävligt skön dag. Sovit länge och handlat dem sista julklapparna idag. I morgon är det jobb igen, om jag inte här lika ont i huvudet som nu. Här en visdomstand som är påväg upp, såamma så att det kan våra det som spökar. Man kunde till och med få hög feber. Hoppas bara inte det. Ni får ursäkta om inte stavningen blir så bra. Svårt att skriva här. Nej nu ska jag lägga mig. God natt alla!

0 kommentarer: