Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 december 2008

postheadericon 1 december

Det har blivit lite ändrade planer här idag...
Ska tvätta mellan 10-13, då ska jag gärna hinna med att duscha, och julpynta lite (om jag hittar sakerna i källaren), sen måste jag besikta om bilen, gick ju inte redigt igenom besiktningen förra gången. Sen efter det ska jag ut på rusta, ska köpa en girlang som man kan ha på balkongen (om den inte är allt för dyr), sen ska jag in till stan och runda, skulle fixat lite julklappar, men jag vet inte redigt vad det blir av nu, för bröderna var ju inte redigt överens om vad vi skulle köpa till mamma och pappa, så får kolla lite runder nu i stället. Sen MÅSTE vi ta källaren i eftermiddag/kväll. Kom på att jag måste inhandla en till ljusstake, har bara tre och vi har fyra fönster nu:) Sen ja, sen måste man äta och sova lite med, i morgon blir det en låååång dag. Mellan halv 8-11 ska jag jobba i Arkelstorp, 11:30- 17:00 ska jag jobba i Åhus, så som sagt, blir en lång dag. Hoppas pappa fixar så jag kan få min telefon idag.. Den är på lagning...

nej nu måste jag sluta tragga, har massor att göra.. Vi ses!

0 kommentarer: