Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 november 2008

postheadericon Ingen flytt....

Eftersom vi har blivit bjudna på restaurang idag, så kommer vi nog inte hinna flytta sakerna i källaren *suck* Men jag hoppas vi hinner det i veckan, ci har ju ingen brodska så med det, men skönt att ha det gjort så man slipper oroa sig med det sen, men men... Har även varit på Biltema och köpt fler hyllor till Patriks filmer, så han pappa ska bygga ihop dem:) Sen har jag hunnit med att jobba idag med. Steg upp kl 06:00 idag, och jag var jävluskt trött, pga att tjejerna inte var färdiga i tid, så jag fick vänta skit länge på dem, men det gjord inget för jag hade en trevlig/mysig kväll tillsammans med er, Får vi göra om fler gången:P

I morgon är jag ledig, och då är det mycket som ska ske.. Ska tvätta mellan 10-13, och då ska jag även sätta upp lite julsaker (har övertalat Patrik till det nu), men det kommer inte bli alls mycketm bara en ljusstake i köket:P. Sen efter tvätten ska jag in till stan och ixa dem sista julklapparna så man slipper tänka på det sen i flytten. Hmm, vad var det mer jag skulle, jo sen måste vi nog fortsätta nere i källaren, för vi kommer nog inte hinna klart idag, om jag känner oss rätt. Men jag har ett litet problem, vi har visserligen två lås, men på det ena nya förådet så har låste gått sönder, så man kan inte låsa, men hon som bodde där inne hade haft det olåt i 4 år, utan att någon hade snott något, så kan man inte ha det olåst tills det är lagat? Vågar man det? Hmm, måste ta en funderare på det..
Frågade Patrik precis nu, och han kunde fixa låset, så då kan man slytta in i båda:)

Pratade med tjejen som har lägenheten, och hon sa att hon skulle städa det sista på onsdag, och sedan hoppades hon på att den kunde synas på torsdag, så på fredag kanske vi kan få nycklarna...wiii! HOPPAS!!!!!!!

Nej ska sluta tragga om lägenheten nu.. Ska även sticka om en liten stund, så måste runda av detta nu..
Ha en trevlig kväll alla!

0 kommentarer: