Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 november 2008

postheadericon God Morgon!

Det var ett tag sedan jag skrev nu, men har verkligen fullt upp. Jag jobbar ju nästan heltid nu, och sen när man kommer hem är det en massa andra saker som ska fixas... Men idag är jag ledig, och då är det en massa andra saker som ska göra, först måste jag städa, sedan kanske man ska äta lite med? Ska duscha, tvätta mitt löshår, som jag kanske ska ha på lördag.. Sen ska jag lämna tvätt till Lena, som ska tvätta till oss i morgon (tack), sedan ska jag laga mat, för ikväll ska jag på bio med tjejerna, det ska bli såå trevligt, och jag behöver verkligen det!

Dem senaste dagarna har jag haft en sak att grubbla över, men kan tyvärr inte berätta vad ännu, för jag/vi har inte bestämt oss till 100%! Varför kan inte allt bara vara så lätt, att man vet med en gång hur man vill ha det? ussh detta beslut är verkligen jobbigt! Men det kommer lösa sig, om Patrik kan sluta vara så envis!

Nej nu måste jag ta tag i sakerna här hemma.

0 kommentarer: