Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 november 2008

postheadericon God morgon!

Nu sitter man här kl 07:00 på sin lediga dag. Har redan varit uppe sedan 05:10, för då vaknade Kevin. Är svin trött, men har inte tid att sova förens i eftermiddag. För kl 10 ska jag göra en hjulinställning på bilen. Kl halv 12 ska den besiktigas, efter det ska jag ut på Eko för att köpa e present till mamma som hon ville ha. Sen om klockan inte är allt för mycket så ska jag in och köpa en annan present inne i stan. Bara en jäkla massa utgifter denna dagen... Sen ikväll kommer tjejerna hit, vi ska kolla på Idol och dricka lite. sen kanske vi sticker ut, men jag kommer inte vara ute länge ikväll, spar mig tills i morgon då vi ska kolla på 500 i Lund med Jenny och Tonny. Ska bli trevligt det. Vi kommer nog åka rätt tidigt från stan, så sova så länge kan man nog inte... Sen på söndag ska jag börja jobba kl 13:00, så sova hinner man göra en bra stund:) Patrik ska hem till Sara. dem ska ut i skogen och lite så. Men jag hinner inte följa med, så det får bli en annan dag...

Nej nu ska jag fortsätta leka med Kevin. Mamma Malin kommer nog snart med:)

Hej Svejs!

0 kommentarer: