Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 november 2008

postheadericon Slut..Nur

Nu är helgen snart slut IGEN.. Den bara rinner iväg, och nu är jag inte leidg en enda helg fram tills helgen mellan jul och nyår*suck* men jag vet att jag kommer få en väldigt bra lön, så det gör inte såå himla mycket att man jobbar...

Vi har fortfarande inte hört något om lägenheten, så vet inte om vi kommer få den eller inte, men chansen är nog stor att vi får den.. Någon som kanske är intresserad av våran? hör av er, men jag kan inte LOVA något,att jusst ni får den för det är inte vi som bestämmer det...

Men det är många tankar som går till flytten.. Vad vi kommer behöva investera och NÄR vi kan flytta, hoppas det blir till årsskiftet, hade varit skönt, för då har man det gjort sen. JAg har bestämt mig att jag ska julpynta här hemma fast att vi ska flytta, för jag vill känna denna julstämmning som det är i att ha ljusstakar, tomtar och framför allt julgranen, den ska vi sätta upp tidigt. Har ju bara en i plast (tål ingen riktig gran någon av oss) så den kan stå uppe lääänge:)

Annars så igår var vi på dop hos Patriks syster. Men tyvärr så glömde vi kameran där hemma, så kan inte lägga upp några bilen. Men det var väldigt fint, och Patrik fick nog en bra bild på mig och lilla Sigge (som han ska heta) när han sitter i mitt knä. Frågade om jag fick ta honom med mig hem, och det fick jag. Men det fattar ju alla att det inte skulle gå, hehe! Men hade inte tvekat en sekund om det skulle vara så. Bara längtar so fan tills den dagen jag själv kommer få barn. Hade jag valt själv så skulle jag haft barn redaan idag, hehe. Men den är ju en del saker som ska stämma överens och lite så innan man skaffar barn, typ fast jobb och en bra bostad.. Bara jobb som fattar, haha!

Iag så har jag avrit med Lena,Malin och Kevin och handlat, Malin skulle panta en massa burkar, så fick bli med bilen. Vi Sulle igentligen ha gått en runda med, men det hann vi inte. Har sådan träningvärk i armen seda igårkväll då jag och Jenny boxade på wii, fy fan säger jag bara. Kan inte lyfta armen, aj aj aj!! Sen nu strax ska vi hem till Malin på middag, ska äta snitzel(stavas det då?), stekt potatis och grönpepparsås, och sedan glass till efterrätt, ska bli gott som bara den. Hoppas bara inte vi stannar där så länge, alltid skönt att komma hem och bra lata sig. För det kommer bli mycket jobb nu framöver:O)

Nej nu ska jag pussa lite på Patrik! Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

Var ska ni flytta? :)hehe.. hoppas allt är bra med er! kram

Anonym sa...

Bra träningsmetod;)