Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
12 november 2008

postheadericon Trött

om bara den är jag. Och jag har BARA 2 dagar kvar att jobba. ussh känns så jobbigt, men som tur är är det bara i morgon med som jag jobbar länge, men jag fick börja kl 9 i morgon i stället, för vi har inte så mycket att göra, gött:) En timme längre att sova, hehe!

Annars så har jag bara jobbat hela veckan lång. I går sålde jag min gamla mobiltelefon (en röde) för er som kommer ihåg. Visade sig att det var Zarahs chéf, kändes lite konstigt... men men, sådant om häder. Hoppas bara att han blev nöjd nu, så han inte klagar...

Nu ikväll har Lena varit här och kollat på prisone Break, MAria kom över en runda med samtidigt, trevligt:)

I måndags så var vi hemma hos mappa på middag, åt Kalkon, skit gott:) Mamma fyllde ju år i lördags och sedan var det fars-dag i söndags, så firade det lite i måndags då, fic lite paket och så:)

Annars så i veckan, i morgon är det då jobb, sen måste jag/vi städa lite på kvällen för på fredagkväll kommer Patriks familj på middg, ska bli trevligt.. Sen på lördag så ska vi på fest på kvällen, ska bi trevligt det med. På söndag ska jag bara slappa, ska bli såååå skönt:)

Fick ett pra besked idag. Vet inte om jag berättat innan att det är en tjej som blivit sjukskriven, och idag blev jag tillfrågad om jag ville jobba för henne, och självklart tackar man Ja till det, så nu har jag jobb, hela November och december, kanske bli Januari med (för sen kanske jag inte kan komma mer om jag kommer in på skolan), men nackdelen är att jag kommer/måste jobba på julafton ÄNDA TILL KL 17:00 fan vad jobbigt, men jag måste ta det. Så är det bara. SÅ då kommer man jobba, Lill jUlafton, Julafton, Juldagen OCH annandagen, SKIT tråkigt... men men... SKa jobba Nyårafton med, men typ bara till Middag, ska garnera smörgåstårtor då, tar jävligt lång tid, men men...

Nej, annars har jag inget roligt att berätta jusst nu.. Bara att jag ska bli förkyld IGEN, var ju förklyd för tre veckor sedan... Hoppas inte bara..Är så jäkla trött om kvällarna, jusst nu känns det som om kl äe 24:00 för mig, så jäkla trött är jag, och klockan är bara 9...

På tal om kl 9 och det är ONSDAG så är det Greys Anatomy nu, men eftersom jag inte såg förra avsnittet (Patrik spelade in det) så ska vi spela in detta avsnittet md, för har inte hunnit kolla på förra avsnittet, och man kan inte missa ett avsnitt, för då hänger man inte med så bra.. Ska kolla på asnitten till helgen..

Förlåt för att det blev ett långt inlägg, men var sugen på att skriva av mig idag, hehe!

Nej nu ska vi kolla färdigt på en sjukt bra film som vi började kolla på igår, men somnade tyvörr båda två...(Ung kvinna söker) En rysare!

Ha en bra dag...

0 kommentarer: