Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 november 2008

postheadericon Klart!

Så nu var det klart. Samtalet som jag väntat på kom ÄNTLIGEN igår, och lägenheten är våran:) wiiie! Har precis pratat med hon som ska flytta ut, och vi kan flytta in redan den 1 DECEMBER, alltså på MÅNDAG! Det känns härligt och veta att man har tid på sig. Vi ska byta hyror från och med den 1 december då, men vi kan ta det lugnt med flytten( för nästa som ska fltta in behöve rju inte göra det förens den 1 Mars, men det kommer nog bli tidigare), känns väldigt skönt. SÅ man kan ta lite då och då! Lovar att lägga upp bilder på den nya lägenheten, så fort vi får tillgång till den:)

Annars idag, har jag varit och klippt mig, städat och även bakat chockladbullar:) mums! Känner mig som världens lyckligast jusst nu! Men jag vet att jag har ett par jobbiga veckor framför mig nu, med en massa jobb och samtidigt hålla på att flytta. Så jag kommer nog inte kunna blogga så himla mycket, men så fort jag får tid ska det bli av, jag lovar!

Nej nu måste jag köra iväg och fixa en del saker, bla handla lite mjölk och bröd tills i morgon!

0 kommentarer: