Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
20 november 2008

postheadericon Patrik 1 ½

Har jag och tjejerna kollat på precis. En rätt bra film, men inte så bra som alla säger (enligt mig). Har haft en väldigt mysig kväll med er, tack ska ni ha! Och väldigt kul att ALLA kunde ikväll med, för det händer ju inte så ofta, har vi ju kommit fram till.

Annars så idag... Har det varit en lugn dag, mest kopplat av och fixar lite små saker. efter att jag duschat och ätit så åkte jag hem till Lena för att lämna tvätten, då satt dem (Lena, Sara och en som heter Camilla) och kollade på gamla kort, som ska vara till en film som Patrik ska göra till sin mormor. Så jag fick en bit äppelkaka och stannad för att kolla på lite bilder. Tiden rann iväg snabbt och sen var jag tvungen att rusa till stan. Köpte mig n ny mascara som jag verkligen behöver (var på rea, så passade perfekt) Sedan gick jag en snabb kolla i lite affärer, men jag hittade inget, inte för jag VILL ha något.. Men skönt att bara kolla ibland med. Köpte öven vitamintabletter som jag ska ta en om dagen nu, så hoppas inte man är lika trött om dagarna nu, så det är det som fattas... Vad köpte jag mer? Hmm tror inte det var något mer.. Åkte hem och lagade mat, sen hann jag inte mycket mer, Patrik har lovat att damsuga i morgon innan hans syster kommer hit med lilla Kevin...

Nej nu ska jag gå in på scrapblog och se om man kan göra några snygga julkort, som man kan skicka. För snart är det jultider. Nästa helg är det första advent.. hehe! Ska bli myisgt med alla jusstakar och ljus:) Men någon jul kommer man knabbt att få fira..(suck)!

0 kommentarer: