Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
04 november 2008

postheadericon Snart

ska jag sticka till jobbet. Börjar halv 12. Nu på morgonen har jag bara städat undan lite. Ringde från jobbet halv 9 i morse, och berättade att en annan arbetskompis har kört och krockat och ligger på sjukhuset med 7 brutna revben, så det blir en del jobb framöver (vilket är en fördel för mig, men synd om henne). På tal om sjukhus så har vi inte hört något från Patriks syster idag, så förhoppningsvis är det bättre med henne, Men man undrar vad felet var. Hon har legat på sjukhuset inatt, så hoppas verkligen att det är bättre med henne. Men Ullared blir det nog inte i morgon, eftersom det var hon som skulle ha kört. Så får hitta på något annat i morgon.

Ikväll kommer förhoppningsvis pappa och sätter upp hyllan. Hade varit såååå skönt att bli av med den från golvet i sovrummet, den är bara ivägen hela tiden...

Nej nu ska jag sticka till jobbet. Ha en bra dag/kväll alla!

0 kommentarer: