Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 november 2008

postheadericon 1 månad


Idag är det 1 månad kvar tills det är julafton, och det har varit full fart med julbaket på jobbet. i har gjort köttbullar (rullat för hand), kransar och några andra kakor.När vi efter middagen kollar ut, så SNÖAR det, och då fick jag verkligen julkännsla, när man både känner doften och ser att det snöar, det var en mysig kännsla jag hade! Bilden är tagen utanför jobbet, där det hade kommit en del snö, men när man kom hem fanns det ingen snö alls..

Var inne i stan och köpte färg till skrivaren innan. Stack innom och skulle beställa tid till klippning, och hon hade tid redan i morgon:) Ska bli skönt att klippa sig, det är så risigt nu.

Annars så är man ledig i morgon, och då SKA jag städa hela lägenheten, jag bara måste göra det.

Annars inget nytt om lägenheten.. Har inte hört ett knysst om det. Hoppas hon säger upp den snart, så vi kan få ett svar med.. Men men, kankse får vänta ett tag till. Men hon sa att hon skulle säga upp den innan den siste denna månaden, så hoppas hon står för det med, så hon inte "missar" det...

Nej, nu ska jag hjälpa älskling med hans spel, ett väldigt roligt spel:P

0 kommentarer: