Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
23 november 2008

postheadericon Förvirring...

Jag trodde att jag redan hade skrivit i bloggen om att vi ska flytta, men det visade sig att jag nog inte har gjort det innan. För har fått många sms under kvällen av folk som inte visste om att vi ska flytta. Så jag tänkte berätta lite mer nu, för er som inte vet om det...

I tisdags så fick vi ett sms av våran granne, där hon skrev att dem har sepparerat och att hon hört att vi var intresserade av en 3:a, och självklart blev vi intresserade och kom in och kollade på den direkt. Det är en jätte fin, fräch och mysig lägenhet, och eftersom vi trivs så bra i denna byggnaden, så tyckte vi att det verkade väldigt bra. Så vi har funderat och räknad (ekonomin) och sådär, så nu har vi bestämt oss, vi kommer ha råd med den även om jag börjar plugga, men det kommer bli knapert för mig, men jag kommer klara det:) Men sen har vi då ett litet problem. hon har tyvärr inte sagt upp lägenheten ännu (hon sa att hon skulle göra det i fredags, men nu är det söndag såå jaaa), så hyresvärden vet inte om att vi är intresserade, så vi vet ju inte till 100%om vi kommer få den, men vi hoppas på det. Så vi vet ju ännu inte heller om när vi flyttar och så, känns lite jobbigt och inte veta något.. Så jag hopps vi får ett svar i morgon.
Jo, det var en sak till om lägenheten, det är så att det inte finns någon fläkt i köket, och går det inte att sätta in en fläkt så vill vi nog inte ha den, tyvärr. För det kommer bli sååå äkligt på golvet hela tiden, och det vill vi inte... Men som sagt, jag hoppas:=) Det ägnas många tankar till hur man ska moblera i lägenheten, så vi hoppas verkligen på detta.. håll tummarna för oss, snälla!!!!

0 kommentarer: