Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 november 2008

postheadericon Fredag..

Äntligen så har jag tid att skriva några rader.. Besöket gick bra igår och dem verkade intresserad, men vi vet inte. Hade någon här hemma idag med (när vi var på jobbet), jag vet det kändes jobbigt att ha folk här hemma med hyresvärden när man själv inte var hemma. Men det är inget som försvunnit, så skönt är det..Jag hoppas vi blir av med lägenheten så snart så möjligt...

Tyvärr blir det inget julpynt i denna lägenheten, utan tar det i den nya. Känns lite onödigt att julpynta och sedan måste man ta ner det någon vecka senare, så nej jag väntar hällre. Men man blir avensjuk av alla som har sitt uppe.

Annars så ska man jobba i helgen.. LIte tråkigt, men det får gå. Försökte byta bort söndag, men det gick inte*suck* men jag får tänka possitivt, jag får en massa pengar sen i januari i stället:)

Eftersom Swedbank inte fungerade igår så måste jag fixa lite med mina pengar, och eftersom jag inte kunde komma in på banken så kunde inte mina autogiro dras idag*suck* Så nu måste jag lägga undan pengar till nästa månad. Störigt!

Nej nu ska jag kolla på idol... I moron ska jag träffa tjejerna, så mysigt det ska bli, men som vanligt så ska jag upp och jobba, såjag kommer inte stanna så jätte länge.

På söndag ska vi tömma källaren, härligt:)Då känns det som om man kommer något värt.. Började även packa en del igår, nej i förgår, hehe!

nej nu har idol börjat, hoppas JOHAN PALM åker ut idag!