Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
25 november 2008
God kväll!

Idag har varit en väldigt bra dag. Men jag känner mig väldigt förvirrad och nervös. Mest nervös för att veta om ekonomin kommer att räcka fram över. Men det är bara att stå över vissa saker, helt enkelt..

Jag är så nervös så jag mår illa, varför detta? Allt kommer att ordna sig, eller hur?

nej nu måste jag slappna av lite grann!!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, gumman då, hoppas allt löser sig! Ring om du behöver snacka. Hur ska vi göra i helgen? Jag har inte fått tag på resten av tjejerna ännu så jag har inte bokat på lördag än. Sen får vi göra nåt längre fram så du också kan följa med ut! pussåkram Zarah