Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
09 november 2008

postheadericon Tråkigt

Just nu sitter jag och väntar på att vi ska ha ett styrelsemöte med Unga Allergiker. VI skulle haft det kl 18:00, men då var inte den ena hemma, sen har vi väntat och väntat, sen visade det sig att hon inte hade msn installerat på sin dator. Så nu tar det ÄNNU längre tid. Har inte tid att vänta på detta nu...

Tänkte dokumentera lite från helgen.. I fredags var då Zarah, Sara och Maria här hemma. Hade en super trevlig kväll. Jag, Zarah och Sara stack ut på kvällen. Hade också roligt där. Först stack vi till Hässle, sedan Harrys och sedan slutligen Valvet... Så det blev en gratis runda (gratis inträde på alla ställena)!! En mycket trevlig kväll hade jag. Ska få lite bilder av Sara med nu på msn:)

Lördagen vaknade man och var lite väl seg. Vaknade alldeles för sent med. Så fick stressa för att hinna öra vid mig och så till kl 12:45 då vi skulle ta bussen in till stan och sedan vidare till Lund för att kolla på 500 tillsammans med Jenny och Tonny! Hade en super trevlig dag/kväll tillsammans med er, Synd att det slutade som det gjorde... Åt på en skit god pizza restaurang med:)
Var hemma vid 10 tiden, kollade på film, men somnade som vanligt..

Idag har jag jobbat.. Hoppat in extra för att det är Mårtengås i morgon, så mycket att förbereda till dess..:) Men fick ändå jobba över 1 timme...

Fick precis reda på att det inte blir något möte nu.. ska ta det en annan dag. Fan va drygt.. Men men...! Nej nu har jag så ont i ryggen så måste lägga mig ned... Ha det så bra alla, vi hörs!

0 kommentarer: