Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
06 november 2008

postheadericon Tråkigt

Vaknade redan vid halv 9 idag, utvilad och pigg var man då, väldigt skönt.
Jag vaknade nog tidigt för jag var helt slut igår kväll. Kom hem från Ullared vid 9 tiden, tog rätt lång tid hem, men det hade sina skäl. Det blev inte alls dyrt, och jag höll mig under min gräns, med väldigt skönt. Handlade nästan alla julklappar:) Har bara till min ena bror, Patriks syster (Malin), och lite till Sara kvar. Jag vet vad jag ska köpa till Patrik, men jag måste bara fixa det, men annars kan man säga att man är färdig där. såååå skönt:) JaG tog med mig lite kläder från förra gången jag var på Ullared och lämnade tillbaks det, visste att jag inte skulle använda det. Denna gången hittade jag skit snygga kläder som jag VET att jag kommer använda. Sen köpte jag underkläder som jag inte hittade förra gången, det var allt till mig själv, sen var det bara en massa julklappar:)! Åhh det känns så skönt att nästan vara klar med det. Så slipper man fundera ut det sen när alla andra ska ha julklappar, slipper man trängas inne i stan och stå i alla dess köer:P

Annars så idag har jag tvättat och städat. Strax kommer Lena och Kevin på middag. Vi ska passa Kevin inatt, för Malin ska jobba natt. Hoppas det kommer gå bättre denna gången, sen är jag ledig i morgon med, så kommer man inte vara så orolig på morgonen heller:)Men det ska bli mysigt. Kevin han är så go:)

Nej nu ringde Lena så nu kommer dem. Vi får höras en annan dag. Helgen är ganska full planerad, sen nästa vecka jobbar jag varje dag, men får väl ta mig lite tid att skriva lite.

HA det bra alla:)
Kram

0 kommentarer: