Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
03 november 2008

postheadericon Haloween

I fredags som sagt så satt jag bara hemma, gick o la mig direkt efter Idol, eller kollade på en jätte bra film, men fick stänga av efter en stund för att jag var tvungen att lägga mig...

Lördag: Upp tidigt som vanligt för att jobba. Gick bra på jobbet som vanligt:) Dagen gick snabbt och det gillar vi. Efter att jag slutat så åkte vi hem till mamma för dem hade Haloween fest, men var trött som fan, så åkte hem rätt tidigt...

Söndag: Upp tidigt igen för att jobba, men idag jobbade jag bara till halv 3:) När jag kom hem var vi ute och gick en runda, mysigt. Sen kollade vi bara på film och mös, somnade vid 9 var helt slut...

Måndag: Jobbade idag med, bara till halv 3 idag med:) Gött som bara den. Efter jobbet åkte jag in och solade, så jävla gött:) Hade tänkt träna, men Patriks syster ligger på akuten, så vi kanske måste åka dit, Så jag hoppade träningen idag igen. FAN, vad dåligt man mår för att man inte tränar. Men så jävla tråkigt att gå dit själv. Så nu väntar vi på att Patriks mamma ska ringa så vi vet om vi ska komma upp till sjukhuset eller inte. Blir det inte av ska vi nog kolla på en film eller något:)

0 kommentarer: