Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
31 oktober 2008

postheadericon Idol

Idol kollar jag på just nu, för Älsklingen är på bio, så är hemma själv ikväll. Johan Palm sjöng just nu, men fy fan vad KASS han är, han har ju inte kommit in i målbrottet ännu, HALLÅ folket, snälla! Han kan inte sjunga med den rösten han har just nu! ussh!

Annars så har man jobbat hela dagen lång. För mig är som en måndag idag, varit ledig i två dagar nu, och ska jobba 4 dagar till innan jag är ledig. Det är lite drygt, men vafan, jag får pengar, och det behövs just nu.. Denna månaden är en FATTIG månad. Men jag SKA klara av det!

Annars så är det Halloween firande hemma hos mamma i morgon (efter jobbet då förstås). Blir inte långvarig, för ska jobba på söndag med. Men då jobbar jag bara till 14:30, väldigt skönt, för då kan man hitta på något på eftermiddagen om man vill:) Men kommer säkert inte orka det.

Känner mig ensam... Vill inte vara hemma själv, känner mig så olustig när jag är hemma själv på kvällarna, men jag måste leva med det, för Patrik kan ju inte bara sitta hemma, han måste med rosa sig med sina kompisar!

Nej ska fortsätta kolla på Idol nu, sen är det sängen som väntar. Så jag säger Godnatt nu!

1 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

i bland är det skönt att vara själv med! men kan förstå dig att du inte vill sitta hemma själv en fredagskväll, vem vill det? hoppas allt är bra med er! Kram!