Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 oktober 2008

postheadericon Gos kväll!

Nu har vi precis kollat på en skit bra film, "Taken" Heter den, SKIT bra var den! JAg rekomenderar verkligen att ni ska se den, väldigt spännande hela tiden:)

Nu kollar vi på "The Happening" har sett den innan. Men den är också väääldigt bra:)I morgon är det jobb igen som väntar. 8-15. Men jag kommer nog att få jobba längre, om jag känner mig själv rätt, mycket som ska göras på fredagar!

Annars så idag har det varit en mycket stressig dag. MYCKET STRESSIG dag! Men jag klarade det tillslut. Svårt att beskriva allt som skulle göras, men massor!!!

Nu ska jag skriva min inköpslista till Ullared, så hej svej!

0 kommentarer: