Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 oktober 2008

postheadericon Torsdag!

När jag vaknade innan så mådde jag väldigt bra,men var fortfarande väldigt trött. Har diskat och plockat undan här hemma. Har en sambo som är expert på att plocka fram saker...

Fram tills för ett par minuter sedan så var detta en bra dag, men den sket allt sig. Det finns nog inget som kan göra denna dagen bra nu. FAN!!!! Hatar sådana här dagar. Känns som om allt man gör blir fel, och att man inte bör finnas till längre, för allt blir så mycket bättre och lättare då!

Ska träffa Lina i eftermiddag, Hoppas att dagen kommer bli lite bättre då, Eller mycket bättre hoppas jag på:)

Ussh vilket tråkigt väder vi har idag, Regnar som bara den gör det. ussh så tråkigt! Ikväll ska vi hem till Krister, Patrik ska skriva på ett papper. Sen kommer nog pappa och ska kleta i något i hålen där hyllan ska sitta, men sen tar det väl ytterligare 3 månader innan han kommer och sätter upp hyllan. Vad positiv jag är idag känner jag. Ingen bra dag som ni kanske märker...

0 kommentarer: