Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
24 oktober 2008

postheadericon Helgen

Igår jobbade jag längre än jag hade räknat med, men vad gör det? Man får pengar för det. Kom hem och åt lite, sedan skulle vi hem till Patriks pappa. När vi var påväg så ringde Lena och sa att dem med skulle komma dit, fast med fika. Så det blev en sen kväll, var inte hemma förens hon var närmare halv 10..När vi hade kommit så flög förkylningen på mig bara. Så i morse vaknade man med förkylning. Har snörvlat hela dagen och haft ont i halsen, Och nu ikväll är jag helt slut i kroppen. Men strax kommer Tonny och Jenny och då ska vi spela spel och äta godis:)

Annars idag har jag varit inne i stan en runda, varit på Maxi med mamma (köpte en jätte snygg liten handväska, som jag ska ha när man ska ut). Sen satte mamma i mitt löshår, och det ser inte så dumt ut trotts allt:)

I morgon blir det en lång dag. Kl 11 ska Patrik klippa sig, jag ska fixa en sak i stan som jag glömde. Sedan hem och göra vid sig, för kl 14:00 ska vi köra till Bjärnum till Sara, där även Patrik andra syster kommer med lilla Sigge. Men kan tyvärr inte hålla honom eftersom man är förkyld, vill inte smitta honom. Efter det ska vi köra hem för att vara hemma i stan SENAST kl 21:00. För att kl 22-23:00 ska vi bowla i morgon tillsammans med Tonny, Jenny, Pontus och Johanna. Efter det ska vi ut:) Ska bli en trevlig men intensiv dag i morgon:) På söndag ska vi bara sooooova!

Nej nu kommer dem snart, så måste sticka! Ha en trevlig helg!

0 kommentarer: