Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 oktober 2008

postheadericon Blöööö

Mår skit, men ska eller jag måste till jobbet i morgon, även om jag vill eller inte. Känner mig väldigt uttråkad här ikväll. Inte gjort ett skit på hela dagen, var hemma hos mamma och hämtade överdraget till soffan (som hon tvättat, som han spydde ner), passade på att hämta kinamaten med som smakade inte mycket, men det var gott med mat!

Eftersom man vridit tillbaka klockan en timme idag, så blir dagen längre.. USCH, därför jag är så uttråkad tror jag. Jag väntar bara in tiden så jag kan lägga mig och sova nu.. Har egentligen skit mycket jag kan göra, men jag orkar bara inte det.

Jag vill ha upp våran hylla på väggen nu, så man slipper snubbla på den varje morgon. Åhh haft den i sovrummet i säkert 3 månader nu. Hände ju någon gång i somras...

Nje nu måste jag hitta på något annat, men vad?

0 kommentarer: