Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
22 oktober 2008

postheadericon Tvätt & Städ

Vaknade väldigt tidigt idag och var utvilad, men som vanligt orkar jag inte gå upp då utan ligger kvar i sängen och filosoferar en del...

Idag är det tvättning och städning som stod på schemat. Städningen är jag klar med, men har sista maskinen i där nere nu. Tycker det är så jäkla jobbigt att tvätta, att springa så långt hela tiden. Hade vi haft plats så hade jag utan tvekan köpt mig en tvättmaskin, men för er som varit i vår lägenhet kan själva tänka er att här inte får plats någon tvättmaskin.

Annars så skulle jag ha lagat mat och tränat ikväll, men nu blev det ändrade planer, Lena bjuder på fläskfilé och det vill man ju inte missa, så tyvärr missar jag träningen idag IGEN. Men får ta och träna på wii-fit i stället. Kanske inte lika bra träning, men bättre än inget allas. Men en sak tycker jag är konstigt. Varje gång jag ställer mig på vågen (på wii:et) så har jag gått ner, men jag tycker att magen bara växer och att jag äter allt mer onyttiga saker. Hur kan det komma sig? Jaja, bättre på det hållet än andra hållet!Annars är det jobb i morgon, men bara till 13:00, sen ska jag nog upp till stan en runda, måste hitta mig en ny handväska. hittade ingen jag tyckte om uppe på Ullared. Sen ska jag sola en stund med, längesedan jag gjorde det nu.

Annars är det inget annat som händer i mitt liv, man går och väntar, väntar och väntar som vanligt på att få en massa svar om sin/våran framtid... Men en sak har vi nog planerat, det är att (om Patrik får fast) så ska vi nog åka till Las Vegas till våren:):):) Har varit inne och kollar på priser och lite så, inte så svindyrt som jag trodde. Men det tar typ 17 timmar att flyga, fy vad tråkigt! Men det är bara spekulationer,kommer säkert inte att hända.
Nej nu måste jag ta något att äta. Blev genast jätte hungrig!

0 kommentarer: