Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
26 oktober 2008

postheadericon Sjuk....

Eftersom jag är väldigt sjuk idag, så kommer detta inte bli ett jätte långt inlägg. Ska bara beskriva lite kort om min helg för er som är intresserade!


Fredag:
Klockan 19:00 befann sig Tonny och Jenny här hemma. Vi började spela lite spel och kollade på idol (i bakgrunden). Vi hade en mycket trevlig kväll. Efter några timmar kom Patriks morbror, kusin och en kompis till dem, vi fortsatte att spela lite, sedan skulle alla dra, och det blev bara kaos här hemma. Patriks kusin spydde ner hela lägenheten, och vi/jag fick torka, jag som VERKLIGEN klarar så bra av att torka spya.. USSH nej, blev skit förbannad på hans morbror med, som kallade mig mes, hora m.m... Sådana ord kallar man inte mig för utan någon anledning, så jag slängde ut honom och dem andra. Tror aldrig jag blivit så arg innan (måste bara tillägga att Tonny & Jenny hade redan åkt hem när detta hände). Nej fy fan för den kvällen!

Lördag: Vaknade i vettig tid (till och med före Patrik) gick upp och duschade, satte i löshåret, åt en snabb frukost för kl 11 skulle Patrik klippa sig inne i stan. Efter stan åkte vi hem, då fortsatte jag att göra vid mig. Skulle ha lockat håret, men det gick inte. Blev bara inte några lockar. Skit skumt. Men det gick bra att ha det platt. kl 14:00 begav vi oss till Bjärum. Resan gick bra, trevligt folk och MYCKET god mat:) Som alltid hemma hos hans syster! Hade en mycket trevlig kväll tillsammans med alla som var där. Vi snackade om allt mellan himmel och jord! När klockan hade blivit alldeles för mycket begav vi oss hem, snabbt byta om och sedan cykla hem till Tonny där det var förfest på G. Folket var ju redan fulla när vi kom, så vi/jag kände att jag låg efter en del... M;en efter några goda Gajol snapsar så var man NÄSTAN i kapp. kl 21:30 tog vi bussen bort till Kvantum, för vi skulle bowla. Bowlingen gick inte så lysande bra för vissa och wn viss herre spräckte sina nya Tommy Hillfiger jeans, hur fan nu ett par alldeles nya bara kan spricka sådär.. Nej ussh! Efter bowlingen åkte vi taxi in till stan, som vi betalade alldeles för mycket för! Sedan splittrades vi och sågs aldrig mer den kvällen, för vissa blev lite väl runda om fötterna och fick åka hem, så jag fick vara själv och ha skit tråkigt hela kvällen. Nej det var verkligen inte höjdare, och inte nog med det så mådde jag röv, frös och var skit förkyld, ville bara hem. Det slutade med att vi GICK hem som alltid, jag frös som fan och som alltid så blev vi ovänner (men han glömmer allt när han är nykter sedan) så där gick man alldeles ensam och frös... Jag frös så jag fick sova med kläder på, vaknade flera gånger inatt av att jag låg och skakade för jag frös som fan....

Söndag:Patrik vaknade tidigt som vanligt, men jag sov fram till halv tolv (halv elva), efter att man ställt om klockan. SÅ nu mår jag skit kasst, gjort det hela dagen, feber och hela patrasket. Men måste ta mig hem till mamma och hämta en sak, sen ska jag köpa med mig Kina mat (vi har ingen mat hemma). Sen ska jag väl sova ännu mer, som om jag inte gjort det hela dagen.. I morgon är det dags att jobba igen!

Blev ett långt inlägg i alla fall!

0 kommentarer: