Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
08 oktober 2008

postheadericon glass i stora lass

Idag har varit en rolig dag... Vaknade redan kl 8.. hmm.. INnte likt mig.. Men jag låg kvar tills hon var närmare 9. Gick upp och städade undan lite, diskade och duschade. Stack sedan till Willys för att handlade, men dem hade inte vissa saker, så fick åka innom Kvantum och köpa resterande. Hem packa upp och sedan åka buss in till stan för att träffa lilla Lina, Gick en runda, köpte en jätte snygg tröja(kommer bilder, orkar inte idag). Sedan kom Sara och Molly, och vi gick till Darins för att ta en super god fika. Hade sååå trevligt med er.Hoppas vi kan göra om det:) Jag hoppas att ni kommer hit i morgon med, skulle vara trevligt:) Håller på att kolla på en svenska komedi som heter Naken, hmm skum film, men ja, mycket naket i den, hehe! Håller på att kränga glass med.. Ussh vilken ångest man får, men vafan ,man lever bara en gång! Ska kolla på Greys Anatomy snart, wihi!!!!!!

2 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Jävla Greys så kan det ju inte sluta....

Anna sa...

nej, verkligen inte!