Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
19 oktober 2008

postheadericon Fattig...

Fredag kväll hände det inte alls mycket, trotts att vi ville hitta på något, men jaa ingen som kunde, eller ville? Man får kanske börja leta efter något nytt folk?

Lördag: Upp tidigt för att köra till Ullared, kl 06:05 startade bilen hemifrån, kl 08:20 befann vi oss på Ullared och det var en ENORM kö, besviken som fan blev jag. Hade aldrig kunnat tänka mig att det skulle vara så mycket folk där uppe, inte nu. Men kanske i December. Men ja, en del shopping blev det ju allt. Handlade lite av det som behövdes, men en del får jag ta här hemma. Skönt att jag äntligen hittade lite lakan,örngott,handdukar,dansmatta till wii:et, saker till köket, jaa lite smått och gott:) Resan hem var det jobbigaste jag varit med om, var så jävla trött och sedan regnade det, och jag gillar verkligen inte och köra långt när det regnar. Men hem kom vi i alla fall:=)
Hemma var vi vid halv 8 tiden- Hade först planer på att sticka ut, men det orkade vi inte. Jag somnade innan klockan hade slagit nio.

Söndag Vaknade väldigt tidigt idag. eftersom man somnade tidigt dagen innan, hehe! Kollade på film och plockade upp sakerna samtidigt. Testade dansspelet till wii, tog ett tag innan vi fick igång det, men skit kul är det:) Köpte batteri med så nu kan jag börja träna på wiii fitet med:)
Sen ikväll har vi varit hemma hos mamma och pappa och ätit middag, Eva och Rickard var också där.. Och nu sitter jag här, kollar på " Reine O Mimmi i fjällen" en riktigt svensk film:) I morgon ska jag till stan och fika med Lena och Kevin. Senare på eftermiddagen/kvällen så ska vi passa Kevin tills Malin kommer hem (hon ska till Ullared med en kompis"!

Så godnatt på er alla!

0 kommentarer: