Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 oktober 2008

postheadericon Snart

ska jag sticka till jobbet.. Har varit uppe tidigt idag, satte klockan på redan kl 8, för att jag skulle hinna plocka undan lite och diska innan jag skulle sticka till jobbet. Ikväll/eftermiddag kommer Lena o Sara, dem ska laga mat, sen ska i kolla på Prison Break. Så måste se lite snyggt när dem kommer! Annars så händer det inte mycket idag, ska bara vara hemma och slappa ikväll. nej, just det ska åka hem till mamma och byta bil, eftersom jag ska ha den på lördag när vi ska till Ullared, sen jobbar mamma kväll på fredag, och så hinner jag inte byta bil, så får göra det ikväll.

Hade tänkt att jag skulle skriva in på datorn allt som vi ska ha på Ullared, men Patrik har ju tagit bort Word, så får ta det på den bärbara datorn, om den funkar. Har en väldigt låååång lista. Mycket som ska handlasm ska försöka hitta de mesta av julklapparna med, så slipper man det sen. Men å andra sidan räknade jag ut vad jag skulle få i lön till nästa månad, det var inte många pengar.. Så får se till att spara lite.. Blir en fattig nästa månad... Men jag vet ju om att vissa månader är sådanna, så man var lite förberedd!

Nej nu ska jag strax kila. Ha en bra dag!

0 kommentarer: