Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 oktober 2008

postheadericon Helg...

Börjar med i fredags, då jobbade jag.. Skulle bara ha jobbat till halv 1, men jag fick stanna kvar till 4.. Så lite extra pengar där..:) När jag kom hem hade Patrik bestämt att vi skulle åka och spela biljard en sväng, med tvillingarna.. Men jag ringde till Tonny och Jenny och undrade om dem ville följa med, och det ville dem. Hade en väldigt rolig kväll, trots att den vita bollen var nere mer än dem andra bollarna, haha! Patrik och Mattias skulle ut på kvällen, vi andra åkte hem. Sov väldigt dålig på natten, delvis för jag visste att Patrik var ute, vad som helst kan ju hända... Vaknade när han kom hem, och sedan kunde jag inte sova. Så det blev inte många timmars sömn den natten.. Mna skulle ju upp tidigt och jobba..

Lördag:
Upp kl 6 för att åka till jobbet, hade skit bra dag, allt gick som det skulle. Hann till och med sluta i tid..:) Hem, duscha och äta, sedan skulle jag träffa min kusin som jag inte träffat på många år. Det var väldigt trevligt:) Synd att jag inte kunde stanna så länge... När jag kom hem, hade Patrik lite kompisar här, dem skulle ut sedan. Men för vissa blev det ingen utgång, men det var lika bra det:) Annars så hade jag en bra kväll.. Blev en väldigt sen kväll..

Söndag: upp kl 6 (igen) för att åka till jobbet. Var skit trött hela dagen. väldigt jobbigt! Även denna dagen var n skit bra dag på jobbet, allt gick bra, och jag kunde gå hem 20 i 5. Det har ALDRIG hänt en söndag innan.. När jag kom hem lagade vi mat, och sedan var jag så trött så jag kunde inte resa mig från soffan, så man blev lite uppassad av älsklingen, hehe! Vi kollade på Mamma Mia som har kommit ut nu... Mycket bra är den:=) Efter det gick vi och la oss, klockan var bara då 22:00!

Måndag: Vaknade kl 9:00, har sovit 11 timmar inatt. Mycket skönt:) Har tagit det väldigt lugnt idag, diskade och plockade undan lite på förmiddagen. Sedan åkte jag hem till mamma, hjälpte henne lite i trädgården och sedan fikade vi.. Åkte hem och sen skulle vi hem till Patriks pappa på middag, skulle hjälpa han med en ska med. På kvällen kollade på Jalla Jalla, en rolig film det:)

Tisdag: nu sitter jag här, har varit uppe en stund. Ska iväg och jobba i eftermiddag. Men tar det lite lugnt fram tills dess, ska äta llite frukost snart, mumms! Sen ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog ut och gå en runda, för jag hinner inte träna idag (heller)...

0 kommentarer: