Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 oktober 2008

postheadericon SNÖ...

Godkväll på er alla!

Det verkar ha blivit en ganska bra dag idag ändå. Känns bättre, känns som om mitt hjärta harlättat. Kanske för att vi verkligen har pratat ut ikväll. Känns väldigt skönt!

Träffade underbara söta Lina idag med, tog en fika ihop, Alltid lika mysigt att träffa dig. Hon fick ett jätte roligt besked idag, mer än så kan jag inte berätta:)! Är jätte glad för din skull!

Vädret har ju inte varit det bästa idag... regn och nu ikväll skulle det övergå i SNÖ... Snö, inte kan vi få snö redan den 30 oktober, nej det går inte! Men fy fan vad kallt det varit idag, när jag skulle ta bussen innan så tänkte jag ta mössa på mig, men tänkte att termometern säkert inte stämde, men akk vad fel jag hade där. Fy fan vad jga frös. hade bestämt mig för att å o sola idag med, men jag ville bara hem, inte vara ute i detta kalla väder. Får ta solningen nästa vecka...

Skrev innan att jag inte skulle med till Ullared, men nu har allt löst sig, så nu ska jag med, Men det kommer bli en fattig månad.. Ussh gillar inte alls det, men skönt att slippa köpa en massa julklappar sen nästa månad, när alla andra ska köpa sina:)

PAtrik sa en väldigt rolig sak i bilen innan idag, ska se om jag kan få med allt:

Patrik har alltid velat gå in på McDonalads och beställa och när kassörskan frågar "Vill du äta här?" så ska Patrik säga, "Nej nu när du säger det så går jag nog in på Burger King i stället"!!

Haha, tyckte det var skit skoj:) Ni vet hurdan Patrik är:)

Det var dagens vits, hoppas alla fattar den:)
Nej nu ska vi kolla på "World Tour of Johan Glans"!!

1 kommentarer:

En skånsk Göteborgare sa...

Ja han är rolig din Patrik... Haha