Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 oktober 2008

postheadericon ....

Idag har det inte varit en bra dag, jag mår både psykiskt och fysiskt dåligt. Är så jävla förkyld så jag orkar inget, känner mig så ledsen och nedstämt, vill bara försvinna för ett par dagar...

Betalade räkningarna precis, slutade inte alls bra (som vanligt) Har jätte lite pengar denna månaden, så jag kan inte göra det som jag hade tänkt mig. FAN, säger jag bara! Blir så jävla förbannad... Jag som skulle vilja köpa julklappar denna månaden, och följa med till Ullared nästa vecka, men det blir nog inte så nu...

Ska vara ledig nu i två dagar, ska bli skönt, Men jag vet inte redigt vad jag ska hitta på. Har hört av mig till en person, men hon svara ju inte. Så jag ger upp nu. Vad ska man hitta på? Finns en massa saker att göra, men jag ORKAR bara inte. Allt är så jävla tråkigt, tråkigt tråkigt!

Någon som vill hitta på något? Skulle vilja åka upp till stan och kolla lite, men det har jag ingen lust med nu, för jag vet att jag inte kan köpa något ändå. Att livet ska vara så jävla svårt! Att allt ska handla om pengar. Det är alltid samma sak i detta hus, vi blir alltid ovänner om detta med pengar (senast idag)! Bara för att han tjänar dubbelt så mkt som jag, och han kan göra va fan han vill, men inte jag, som får snåla en jävla massa varje månad!

Nej ska sluta klaga nu, men ska avsluta med denna bilden som Patrik hittade på Kristianstadbladets hemsida från i lördag.

0 kommentarer: