Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 oktober 2008

postheadericon 1 Oktober...

Tänk vad tiden går, redan oktober...

Idag har jag jobbat, men inte så länge, mellan 8-12.30! Men eftersom man åker buss så tar det ett tag innan man är hemma. Gick en snabb runda till vero Moda, skulle kolla om det hade en sak där, men det hade dem ikke. Gick och Solade, idag igen. FY fan vad skönt det är att ligga där och steka en stund:P Men jag vet att det inte är bra för kroppen, men man vill ju inte vara blek som en isbjörn...:P

Nu väntar jag på att Lena ska komma, så vi kan börja laga mat, idag blir det lyx.. Fläskfilé, klyftpotatis och Bea sås... MUMSIBABBA (som kevin säger)

Igår så var det ju Bio, kollade på Mamma Mia, skit bra film. När man såg filmen så komm man ihåg hur musikalen var, själva musikalen var nog bättre, för då visste man att allt var live, men filmen det var skit bra den med. Jag ger den 5 tårar!!!

Träffade Kevin med en stund, längesedan jag träffade honom. Vad han har börjat prata. Vi satt och kollade på Karlsson på taket, då började han berätta hela filmen (men inte med något sammanhang, men man förstod vad han menade ändå)för oss...

Ikväll blir det Prisen Break, sen ska vi nog kolla klart på Heros, har två (kanske tre) avsnitt kvar nu, skönt att bara kolla på det en gång i veckan...

Nej nu ska jag vila en liten stund innan Lena kommer.

0 kommentarer: