Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
30 september 2008

postheadericon Bio...

Är ledig idag, skönt att sova länge idag:) Har fixat en massa småsaker idag, väldigt skönt;)

*Diskat
*Satt in papper i pärmarna.
*Städat i skafferiet
*Städat i sovrummet.
*Städat i Patriks garderob, rensat ut lite kläder.
* Hjälpt pappa med en sak

Snart ska jag sticka in och duscha...

Har pratat med lilla Sara idag. Hon förklarade hur jag ska fixa med mitt löshår, så äntligen kanske jag kan börja använda det:) Vi bestämde även att vi ska ta en fika inne i stan i morgon. Hon måste köpa solglasögon, efter som den grisen ska åka till Turkiet i 2 VECKOR på LÖRDAG! Kommer sakna dig...

Ikväll ska jag äntligen kolla på Mamma Mia, med Patriks familj, hans mamma, hans mormor, moster och hans Syster, bara en massa kvinnor. Så Patrik ska passa Kevin för första gången (tror jag) själv... Hoppas det kommer funka, men Kevin diggar ju Patrik så det blir nog inga problem där:)

Vilket väder vi har idag, det bara ÖSER ner ju.. Ussh! Men skönt på ett sätt för då slipper man få en massa ångest för att man sitter inne:)

Nej nu måste jag hoppa in i duscha. Ha det bra allesammans!

0 kommentarer: