Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
16 september 2008

postheadericon God kväll

Eller god och god kanske man inte kan säga. Mår förjävligt nu, näsan bara rinner och rinner, så irriterande... Idag har jag utfört en massa bra saker. Varit på Maxi, Sommarlustkiosken och sen har jag och älsklingen varit i Mörrum och gjort dem undersökningarna som man skulle göra. Men jag har tre till att göra, men dem ska jag ta på torsdag, ska passa på att besöka mormor när jag ändå är på det håller:P

Vi stannade till på eko, där älsklling köpte film (som vanligt) men jag köpte inget, helt sanslöst. Brukar alltid plocka på mig något... Köpte med mig Pizza hem, älskling var inte hungrig, men det var jga. Fy fan vad gott det var:) Längesedan man åt pizza, brukar alltid blir kebab eller något liknande!

Hmm något hemsk har hänt med mig, bara under 1 timme så har jag nästan druckit i liter saft, så mycket brukar jag aldrig dricka under en dag, kanske blir man törstigare för att man är förkyld? Men det tråkiga är att man kommer vakna inatt och vara fruktansvärt kissenödig... Men men... får man stå ut med.

Hoppas jag får brev hem från Komvux i morgon där det förhoppningsvis står när kursen ska börja, hoppas, hoppas att jag kommer klara av det:)

Ska snart sova, så gotnatt på er!

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

hur har det gått med kommwux? puss & kram

Anna sa...

Jo, det har gått bra, ska dit i morgon och göra ett nivå test, får reda på mer då:P Skriver nog en rad eller två då:P