Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
02 september 2008

postheadericon Förbannad

På jävla scrapblog... Håller på att göra en ny "bild" till bloggen här, men den sidan är så jääävla seg så går inte att göra något, så får vänta med den... Jag som inte alls gillar denna bloggen jusst nu, men men...

Varit inne i stab en runda idagm träffat Sara med, en kort stund innan hon skulle på ultraljudet. hoppas allt gick bra för dig/er! har sökt en massa jobb idag med. Ska ringa till Komvux och prata med dem i morgon, glömde göra det idag...

Ska snart hem till mamma och äta kina mat, fy fan vad gott:)!!!

0 kommentarer: