Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 september 2008

postheadericon Söndag

och man är ledig för en gångs skull. Hur skönt som helst. Men kan ändå inte sitta hemma och uggla som vissa andra i detta hus... Vi hade pratat om att åka in till stan och köpa nya skor till Patrik, men så blev inte fallet. Så jag försökte att hitta på något att göra, slutade med att jag åkte in till stan för att sola, handlade på Maxi och sedan fikade hemma hos mappa. Och nu sitter jag här, ska strax börja på maten. Idag blir det kåldolmar (som Patriks pappa har gjort), skit gott är det:)

Annars så igår jobbade jga hela dagen, på kvällen var jag på 40 års kalas för min kusin. Det var inte jätte trevlig, men det funkade! Man fick ju leka taxi till sina föräldrar...

I fredags så jobbade jag med, på kvällen var vi på bio vi såg denna filmen







Den var helt okej att se, lite seg i mitten, men väldigt bra i slutet, hehe!
Enligt min och Patriks (mest min) bedömning så får den 2 "tårar"

0 kommentarer: