Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 september 2008

postheadericon Komvux

har jag sökt in till idag. HAr sökt kvällskurs på Engelska B, så hoppas man blir antagen nu. Hoppas bara att jag kommer klara av det med. Hon som jag pratade med, hon verkade väldigt snäll och hjälpsam, ett bra tecken det:)

Annars så vaknade man med en dundrandes förkylning i morse, därför jag inte mådde bra i lördagskväll häller, tror det är Malin som smittat mig!

Skulle ha jobbat idag, men dem ringde och sa att dem inte behövd emin hjälp, tack för den!

Annars så har helgen gått snabbt, för snabbt. Var på Ikea i lördags med mappa. På kvällen var det fest här (som vanligt) hade mycket trevligt:) Sen igår var det bara en slappe dag, var hemma hos mappa och fikade med, kollade på köket och lite så.

Idag vet jag inte redigt vad jag ska hitta på, vila en massa tror jag. Ska diska i allafall, jut och gå en lång promenad kanske? Hade nog varit skönt!

2 kommentarer:

Johanna ♥ sa...

håller tummarna för dig!

Anna sa...

Tack så mycket! Hört något om jobbet ännu?