Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
11 september 2008

postheadericon 11 September

det är väl ett datum som ALLA minns, usssh 7 år sedan terror var. Det är lång tid som har gått, men tiden känns ändå väldigt kort... Har ni sett dokumentären om World Trade Center? Annars MÅSTE ni bara se den, sjukt bra, och man har mångha frågor, och dem drar också upp (nu menar jag dokumentären om terrorn) väldigt mycket som man funderar en del på, vill inte skriva det här, för om ni nu vill se den, så kommer jag att avsläja allt, och det är inte roligt det...

Annars så lever livet vidare utan något jobb... Igår var jag inne i stan med Malin och Kevin, sedan kom Lena och vi kollade på Prison Break, och efter det så satte vi in filmerna i hyllan, FY FAN, vad jobbigt det var denna gången, ussh, Aldrig mer!!!!

idag har jag varit på stan (igen) hann inte med allt som skulle göras igår, men har FORTFARANDE inte hittat något nytt i klädväg, inte för att jag måste, men vad är det för fel på mig? Brukar alltid hitta en MASSA saker ju, men jaa. Kanske för att man vet om att man inte har pengar, och sedan för att Ullared väntar:)!

Ikväll så ska jag färga mitt löshår(hoppas det blir bra) har köpt klips till dem idag, så ska sy fast dem med. Sen ska jag hem till mamma och kolla på köket, som nu är färdigt, eller nja, diskmaskinen fick inte plats, och sedan var det lite små saker med, så på lördag ska dem till Ikea, och då ska jag med:)

0 kommentarer: