Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
01 september 2008

postheadericon 1 September

Tiden bara rinner iväg. Redan september, vart har sommaren tagit vägen?

Lite kort och helgen
Fredag: Jobb 7-14.30, sedan bio Get Smart (skit dålig)!
Lördag: Jobb 7:15-16:30, var på ett nytt ställe Allögården, Gick bra enligt mig. Sedan var det fest här hemma, men inga av mina kompisar som ville komma, men hade skoj ändå:) Lite väl full kanske man blev, Synd att vi splitrades när vi kom ut! Skönt att gå hem på natten, lite väl kalt om foten bara (ni som var med fattar)? hehe...
Söndag: Fy fan vilken baksmälla man vaknade med, ussh! Men under dagen försvann den, kollade på MASSA fillm, Made of Honer, Brudens Bäste man (den nya med Mcdreamy) och sedan kollade jag halft på Arkiv X:s nya film.. Sedan var det middag hemma hos Lena. När vi sedan kom hem började vi kolla på Narnia, men stängde av den skit kass!

Måndag: Har hjälpt pappa på hans jobb hela dagen. Blev bjuden på middag av pappa:) Sedan har jag TRÄNAT idag på Friskis & Svettis, skit gött:) Lagat mat och nu sitter jag här helt slut!

0 kommentarer: