Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
28 augusti 2008

postheadericon Jobbat

Har nästan precis kommit hem från jobbet. SKönt att man bara jobbar till halv 3.. Har precis betalat våra räkningar med, hann inte göra det igår. Hade en del över denna månaden, men det ska sparas. Man vet aldrig. jag har ju råd att resa med mamma, men jag vet inte. Vill upp till Ullared med:)

Igår var jag inne i stan, men köpte inte en enda sak till mig, solade bara, för man är ju en jävla bekfis nu.. Inte solat på typ hela sommaren..

Har fårr många glada och fina nyheter idag. När jag kom till jobbet så stod det en lapp, men en massa tider till mig, tackar vi för:) Sen pratade jag med en på jobbet, som hade varit på utbildningen som var i tisdgas för att som jobbade innom kostenheten (som det så fint heter) där hade dem bla diskuterat hur dem skulle behålla sin vikarier, och ALLA ställen som jag hade var på hade snckat gott om mig, så nu har man ett bra rykte, och det ledde till att ett annart ställe (Allögården) ringde och frågade om jag kunde jobba där på lrödag, givetvis tackar man inte nej. men jag har hört en massa dåliga saker om detta ställe, men jag ska ge det en chans. Hoppas det är ett hyfsat ställe så man kan få mer jobb där, för det ligger nära, så jag kan cykla dit:) och sen är det alltid pengar...:) Så idag är en VÄLDIGT bra dag för min del...

0 kommentarer: