Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
15 augusti 2008

postheadericon Fredagkväll

och jag sitter här. Har bara varit hemma och kollat på film nu ikväll.

Känner mig inte alls bra idag. är redan uttråkad har bara gått hemma i 3dagar, men allt känns ändå piss. Fy fan vad jag hatar livet jusst nu, vad ska jag ta mig till? Inga pengar har man så man kan hitta på saker heller, fy fan va tradigt!!!

Är bara så orolig för framtiden, men innerst inne vet jag att allt kommer lösa sig, Patrik får säkert förlängt, och jag hoppas verkligen det, för det är något han vill. och hur UNDERBART hade det inte varit om jag kom in på skolan? För en gångs skull finns det något jag verkligen VILL göra, men då ska det inte funka, fy fan va allt ska vara orättvist. Eller nej så kan man inte säga, jag har haft tur med en massa andra saker, men man känner så bara för att något går emot en...

Annars har jag städat och diskat här idag. Varit ute och gått en lång promenad, hade stegräknaren på mig 7300 steg, kanske inte JÄTTE mycket, men bättre än inget. Vägde mig i morse med, hade gått ner 1,7 kg sedan jag vägde mig sist (på Wii fit).. Alltid en början... Inte för att jag vill gå ner i vikt, men jag vill få bättre kondition och fastare och starkare muskler, hade inte varit fel, hehe!

I morgon ska jag nog hem till mamma, hpn ville jag skulle följa med på något, vet inte redigt vad det var. Har funderat på om jag ska cykla hem, det är ju dock 5 km så blir att cykla 1 mil sammanlagt i såfall, beror på vädret säger jag bara. Men hade inte sutit fel annara:P

nej, tror jag ska lägga mig nu, älsklingen sover redan, han börar kl 05:00 i morgon, så finns inte mycket att göra här, som sagt är VÄLDIGT deppig idag!! Någon som kan muntra upp mig?

0 kommentarer: