Om Mig

Anna
Hej och välkommen till min blogg. Jag är en tjej på 24 år, som precis har tagit examen som förskollärare. När inte jobbet tar upp all min tid försöker jag att träna och även träffa mina underbara vänner. I denna blogg får du/ni läsa vad som händer i mitt liv, med mina vänner och även annat som intresserar mig...
Visa hela min profil
07 augusti 2008

postheadericon cp-dag

Började med att jag försov mig i morse, jag som skulle jobba själv mellan 7 o 8... Precis innan frukosten skulle jag bara diska undan ett par bläck, men kom inte så långt med det förens jag fick ca 10 stycken bläck på stortån, började gall skrika och svära, fick gå till sjuksytern som skickade mig till vårdcentralen i Åhus, kom till ehn skum läkare som skickade mig till röken inne på CSK.. Rönkade tån och lite sådär, sedan fick jag vet att det hade skickat "provsvaren" till ÅHUS igen, så fick åka hem och sedan ringa dit ner, men då hade den läkaren gått hem för dagen, men hade en snäll receptionist som kunde kolla vad som stod om det, det enda som stog var att det ej var brutet, puuh! Vad skönt!

Sitter nu här hemma och lider lite, sitter i telefonkö till Högskolan med, ska se om jag kan få tag i han snubben som ska ringa mig, men verkar inte vara det enklaste...

Ska vara hemma från jobbet i morgon, kan inte gå på foten, så det är väl bäst så.. ussh undra hur det blir i morgon kväll? Kommer kanske inte orka/kunna följa med ut, men jag vill verkligen det:) Det är ju min/våran dag!!!!!

Annars så ska jag nog kolla på Ps I Love You! Har väntat på att den skulle komma ut:)

0 kommentarer: